ninaapedersen

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Nina Pedersen - 2 september 2013 16:34

Sometimes the right path is not the easiest one.

 

Hej, idag är jag sjuk! Har varit sjuk sedan i torsdags kväll. Hatar att gå till skolan då men missar man skolan en dag så ligger man nästan 100 år back i ett flertal ämnen... Så finns inte mycket till alternativ. Förresten mitt citat idag är en text jag ska tattuera in om fem månader, gör min första om 130 dagar ju ;) Sjukt så spännande! Nu ska jag snart starta en film och lägga mig en stund, sen blir det att plugga fysik 1 och matte 2 c -.- 

Till helgen tänkte jag lägga upp bilder från mitt sommarlov, några iallafall ;) 
Hoppas ni har det bättre än mig tills dess! 

btw, hitta en översöt bild från när jag var brunett, kanske får färga det så igen? ;)
 

Ovido - Quiz & Flashcards