ninaapedersen

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Nina Pedersen - 1 december 2013 23:13

Fyra veckor till jul!! Längtar något extremt. Imorgon är jag ledig från skolan så då åker jag ut och köper julklappar.
Strax ska jag lägga mig och se en film, skräckis ;)
Tänkte "tipsa"  er alla om att inte vara lika dumma som jag. Det är ju så att jag ska vara ute och gå så pass att jag kan förbränna minst 500 kcal och nu när det är helg har jag gått extra mycket. Och så fick jag skoskav och brydde mig inte om det och fortsatte gå... Nu är hela hälen inflamerad och jag var tvungen att skäre upp all hud, ca 5 mm, och ta bort all vätska. Det var inte så kul. Nu måsta jag ha foten inlindad och insmord i salva. 
Så va inte lika dumma som jag, se till att det aldrig går så långt!
Jaja, nu ska jag starta filmen, godnatt :*
     

Ovido - Quiz & Flashcards