ninaapedersen

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Nina Pedersen - 28 november 2013 19:56

Hello, tillbaka bakom skärmen nu. Efter nästan en månads intensivt pluggande, matte, fysik, engelska, svenska och biologi, har jag äntligen tid att göra något jag själv vill. Just nu är jag extremt uttråkad och då går det som det gör. Thats life, man får ju vara som man är när man inte blev som man skulle...
I går skrev jag slutprov i fysik och efter provet kändes det ganska dåligt eftersom man hörde hur de andra i klassen pratade om deras lösningar och det var verkligen inte ens i närheten av vad jag gjorde. Och nä det är garanterat inte de andra som gjort fel, för mina klasskamrater är verkligen begåvade. Hade jag haft 30 % av deras kunskap hade jag lätt varit godkänd på alla mina prov... Men de har jag inte D:
Idag har vi varit på Barsebäcks kärnkraftverk, tyvärr har jag inga foton för det var fotoförbud inne i byggnaden där de förvara de radioaktiva ämnena. Men det var riktigt fräckt och verkligen en upplevelse.
imorgon är det fredag sen är det bara tre veckor kvar tills jag går på jul lov! 
Och om 44 dagar gör jag min första tattoering, GISSA OM JAG ÄR TAGGAD!?
Imorgon ska jag och rebecki se match sen ska jag spendera helgen med marre.
hihihihihihihi nu ska jag fortsätta ha tråkigt, bye ;*
       

Ovido - Quiz & Flashcards