ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

this one person that used to make you feel special.. is gone

Av Nina Pedersen - 29 mars 2011 18:49

what would have happened if I never existed?
Några människor kommer in i ditt liv och blåser omkull dig.
Andra lämnar dig när det blåser som värst.
Men några kommer som ett skydd från stormen.
När det värsta är över, och det är dax att bygga upp allt igen,
försvinner dom här människorna,
men dom kommer alltid tillbaka, när det börjat blåsa igen,
och hjälper dig igenom det.
För mig, finns det nog inte riktigt såna människor, som hjälper mig genom de värsta, i ur&skur.
För sanningen är att alla snackar skit, och ingen vågar stå för det. Folk sårar varandra och det gör ont,
men å andra sidan, smärta är bara ett tecken på att man lever?
och i mitt fall är smärta ett tecken på att du existera,
och att du brydde dig om mig...
något som inte längre finns, men det är kanske bara bättre så.
det var ju trots allt detta jag ville uppnå från början,
bara de att nu när det är verklighet förstår jag inte varför i helvete jag önska detta så mycket...
det är hemskt, och det suger, men vad kan jag göra?
det är inte längre upp till mig hur du ska leva ditt liv,
inte heller upp till mig om jag ska vara en del av det som förr..
det kommer aldrig bli så igen, och även om jag hatar det,
så får jag acceptera det.
Det är trots allt mitt eget fel att jag bad dig lyssna till ditt hjärta

 

 
 
Alexandra

Alexandra

30 mars 2011 02:29

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

http://vadfanskajagheta.se

 
Alexandra

Alexandra

30 mars 2011 17:20

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

http://vadfanskajagheta.se

 
Alexandra

Alexandra

31 mars 2011 07:58

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
http://vadfanskajagheta.se/2011/march/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

 
Ingen bild

emma

27 april 2011 16:20

uppdatera snälla söta du! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards