ninaapedersen

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Nina Pedersen - 5 december 2010 17:17

'HushHush


helle.
mitt grafik kort har tagit sitt liv och datorn har inte fungerat,
but now im back ^^
veckan har gått så fkn segt  utan min dator-.-''''
 mitt svensktprojekt blir ännu senare eftersom jag inte haft möjlighet till att skriva på den -.-
och mina lärare är bara såååååå glada för det xd
 hehe, något bra nu då, Konfan är slut för i år, roligt men ändå tråkigt. fast har bättre möjlighet för att träna nu ^^
 i fredags va man då på tjejkväll hos hannah (:
 käka och såg film,  sån jävla skräckfilm xd
 jag, caroline& amanda norrman är ju bra störda i huvet och som vi skrek ..
 asså, klart inte för att vi blev rädda ..
 för vi är såååå modiga, hähä ;$
 det var mycket trevligt och ett stort plus på min vardag,
 älskar er tjejer (L)

sen har ju min laliebubb sovit här oxå ^^
 mysigt ju, fast jag däcka sjukt tidigt så blev inte såååå roligt  för honom xd
 hehehehehe, sen gick jag hem till amanda molle och hjälpte henne fixa lite på rummet..
 ytterst lite dock , men bättre än inget ,
 och fifan va den ungen har egobilder !! Cx hehe
snart ska hon komma hit och hjälpa mig ränsa ut kläder för det är något jag känner att jag behöver (;

jaja, imorgon är det då mondag igen D:
jag jag längtar såå inte !!
menmen.. lite bra saker som kommer inträffa snart;

 Mamandas fjortisdag : 14 dagar

 Skolan slutar : 17 dagar
 Julafton : 19 dagar
 Nyår : 26 dagar
 GOTHIA: 32 dagar
 Min födelsedag : 36 dagar


Här får nu också dagens låt, nu ska jag käka lite sen ränsa garderoben,


kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards